Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var apsolutt ingen straffe, men det var synd med det frisparket til brann da. De sa det selv på TV at det ikke var frispark eller gult kort!

Når de da scorer er det ekstra surt...

Men vi klarte det uansett, klar for neste "cup" kamp mot fredrikstad?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Onkel Blaa i dag som så mange andre. Faen, det må ha vært 200! Direkte deilig å se så mange der, og å se og høre så mange hysteriske mennesker! Folk fra 6 til 76år. Vi er mange og vi er entusiastiske. Som om vi ikke visste det! Herlig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en stund etter kampen (når de fleste hadde gått) spilte Rich og Stabæklars den nye singelen. Den er kanonbra.

Alle MÅ kjøpe den og det er "helt judas" og brenne singelen. Den skal KJØPES, basta.

Kjempe stemning på Blaa, litt rart at 95 % stikker med en gang kampen var slutt

KJØP APOKALYPSE BLAA, nååååå

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅ FY FAAAAEEEN SÅ DIGG!!!!!

BRA GUTTA! FENOMENALT BRA, faktisk!

Satt på møte i hele kveld, med kampen på wap.... Helt umulig å få med seg en dritt på møtet....he he. Samma faen, jobb betyr ikkeno' i en sådan stund!

Har så lyst til å feire at jeg ikke tror jeg rekker å skrive ferdig denne setn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen jeg er så sinnsykt letta og glad at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg!!! Det er ikke bare at vi vinner, men hvordan vi vinner, dette kunne ikke blitt gjort bedre og NÅ SKAL dette holde, dette SKAL ha snudd!!

Grattis ALLE gutte, ALLE i klubben og ALLE oss supportere, dette fortjente vi så inni gamperæva etter forrige kamp og all drittskrivingen i boulevardpressen!

Statistisk sett er dette også en fantastisk prestasjon av gutta og nå er jeg brennsikker på cupfinale og. GLEDER meg til kampen mot Fredrikstad nå, kom en, kom alle. NOTHING kan stop us now!

Apocalypse Blaa, now and forever!!!

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Onkel Blaa i dag som så mange andre. Faen, det må ha vært 200! Direkte deilig å se så mange der, og å se og høre så mange hysteriske mennesker! Folk fra 6 til 76år. Vi er mange og vi er entusiastiske. Som om vi ikke visste det! Herlig!
Statistisk sett er dette også en fantastisk prestasjon av gutta og nå er jeg brennsikker på cupfinale og. GLEDER meg til kampen mot Fredrikstad nå, kom en, kom alle. NOTHING kan stop us now!

Jeg er så enig så enig. Alt var perfekt i kveld. Hva faen skal vi med Sæternes når vi har Markegoal :D

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

OOOOOOO LETTELSE!

Hadde ikke sjans til å følge kampen på TV, men fikk sms-oppdatering! Hvor rørt og inderlig happy jeg ble, bekrefter bare hvor dypt bekymret jeg har vært og hvor mye følelse det er for gutta og klubben!!

Og så varmer det noe så inni granskauen at:

- MARKEGÅRD viser slike kvaliteter

- MARTIN står så ekstremt frem som Norges beste midtbanespiller (etter all peppern i det siste.) FOR en ryggrad og evne til å ta ut det beste når deg gjelder!! Jeg fryser på ryggen av begeistring for en med sånne leder- og spillkvaliteter...

Nå skal vi bare glede oss, være dypt stolte og rørt... og så retter vi fokus mot de 6 neste fra og med tirsdag. NÅ kan dette "gå vegen!"

Og mellom det kan vi mose baguettefylte, vinforhvitrete, arrogante, overbetalte franske ......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaah, fortsatt helt i hundre! Men det jeg skulle si var at i dagens papirutgave av Aftenposten stod det mye fint om Martin og oss, og at vi er ALT for gode til å rykke ned, de pekte dessuten på noe som er et trist faktum, og det er at vi ofte snubler mot de dårlige lagene (dog ikke i år..)

Les det!

EDIT: her

EDIT 2: - Det gjenstår 18 poeng å spille for. Vi går for å vinne dem alle, sa en offensiv og lykkelig Gaute Larsen til NRK før han gikk i garderoben.

Sånn skal det låte!!!!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sinnsykt deilig.

Var nervøs i hele går før kampen. Fikk sett den på canalplus, men det blåste så inne i hælvete i fredrikstad at 10minutter før kampen ble bildet borte. Så kom det tilbake akkurat i det kvisvik reduserte, så forsvant det igjen.

Det var uutholdelig. Men fy faen så digg det var når bildet kom tilbake og kampen var over....

Det var årets viktigste seier. Hvorfor har ikke gutta spilt sånn hele sesongen? Martin var tilbake iform, henning utfylte han på en glimrende måte.

Et annet pluss er måten spillerne taklet været på, ikke noen tendenser til slappheten vi så i lillestrøm tidligere i år. Jeg er i lykkerus og vil være det til kampstart på søndag, da kanskje nervøsiteten kommer snikende igjen.

Jeg står på det jeg har skrevet tidligere, tror Sogndal og Molde rykker ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har null tro på Veigar eller Markegård.

Når det gjelder Markegård er det sjeldent han møter ballen og løpe i rommet gjør han aldri.

Det kan du umulig mene i dag????????? :D

hehe...hadde lest det samme så jeg hadde tenkt til å finne det fram jeg også :D ...det du sier burde vært sagt ironisk, men...det er det ikke og det sier kanskje litt om fotball innteressen din til Stabæk!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk kult med et schtappa Onkel Blaa!

Leste dette i VG:

"De røde ble lurt av et Stabæk som taklet knallhardt og dro ned tempoet før de kontret som gale."

Det er verdens beste musikk i mine ører!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244745

Jeg skjønner ikke den kritikken mot ham som landslagsspiller. Han har da ikke vært så dårlig?????!!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ikke vært dårlig nei, men Norge har ikke vunnet og det har nok vært stilt større forventninger til Martin, særlig fra andre lags supportere. En idiot på jobben presterte å si at han ikke så en eneste grunn til at Martin var på landslaget. Men som sagt, idioti.

Men det driter vi i nå, nå er et glise tid :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det samme hører jeg på skolen..."jaa, Martin Andersen fortjener ikke en plass på landslaget, Kvisvik og hvem som helst burde heller være der enn han" "Herregud, så dere kampen mot Italia, Martin Andresen var Norges dårligste...hva gjør han på landslaget".

Det må være en grunn til at han er Kaptein på landslaget...det er ikke flaks det er DYKTIGHET av STOOOR klasse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...