Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ønsker deg og dine masse gratulasjoner. Håper og regner med at det står bra til med hele den lille familien.

Har tidligere lovet å låne bort vugga jeg er vokst opp i hvis du kom tilbake til Stabæk og skulle det dukke opp et behov for en vugge med inngravert "Markus" er det bare å si ifra.

Nok en gang kjempe gratulerer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Martin og Kristin!!! :lol:

! Dette blir helt sykt bra for landskampen og for Stabæk også, intet er bedre! Kristin har timingen iorden, det er helt sikkert...

Og nå som vi vet at det ble en gutt, er det ikke på tide å tilby ham kontrakt før noen andre klubber kommer på banen og snapper ham opp!?! :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes INTET bedre enn å få sitt eget, velskapte barn....

og alle de mest varme ønskninger til Kristin og Martin på en slik dag/kveld/natt!!!!!!

Nå som en fullbrakt og fin fødsel er lykkelig tilbakelagt, så må ønskene gå om at Martin har guts og mot til å ta tak mot Hvite-Russland og vise allverden og seg selv at han er blant nordens beste fortballspillere! For det er han! Mne om jeg EN gang skal tillate et fokusskifte fra Martins side, er det 20 timer etter at han er blitt far ----for første gang.

Jeg ønsker Martin 0g Kristin all mulig Happiness, men akkurat nå ønsker jeg meg Martin i kalasform til onsdagsmatchen og til de avgjørende SJU i TL...

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig synes det er bedre å gi en gave til den nybakte moren. Det er tross alt hun som har gjort jobben.

F.eks en bikini, så har hun noe å strekke seg etter

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Martin og Kristin!

Martin, du kan like gjerne gi fra deg kapteinsbindet til tassen, med én gang. Det er lenge til du blir sjef igjen.

Sender massevis av lykketanker!

HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Martin Andresen
  • Opprett ny...