Markus 5 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Ønsker deg og dine masse gratulasjoner. Håper og regner med at det står bra til med hele den lille familien. Har tidligere lovet å låne bort vugga jeg er vokst opp i hvis du kom tilbake til Stabæk og skulle det dukke opp et behov for en vugge med inngravert "Markus" er det bare å si ifra. Nok en gang kjempe gratulerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Slu måte å forselå navnvalg her Markus Gratulere så mye Martin - ønsker deg og familien alt godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Slu måte å forselå navnvalg her Markus Gratulere så mye Martin - ønsker deg og familien alt godt! hehe...ja...gikk på linken for å se om gutten virkelig skulle hete Markus Gratulerer Martin og Kristin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Noe så inni gampen gratulerer! Ta godt vare på sneipen - det vet jeg dere vil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Ta godt vare på sneipen - det vet jeg dere vil Hvorfor si det da?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Grattis Martin og Kristin!!! ! Dette blir helt sykt bra for landskampen og for Stabæk også, intet er bedre! Kristin har timingen iorden, det er helt sikkert... Og nå som vi vet at det ble en gutt, er det ikke på tide å tilby ham kontrakt før noen andre klubber kommer på banen og snapper ham opp!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 7. September 2004 (endret) Del Skrevet 7. September 2004 (endret) Det finnes INTET bedre enn å få sitt eget, velskapte barn.... og alle de mest varme ønskninger til Kristin og Martin på en slik dag/kveld/natt!!!!!! Nå som en fullbrakt og fin fødsel er lykkelig tilbakelagt, så må ønskene gå om at Martin har guts og mot til å ta tak mot Hvite-Russland og vise allverden og seg selv at han er blant nordens beste fortballspillere! For det er han! Mne om jeg EN gang skal tillate et fokusskifte fra Martins side, er det 20 timer etter at han er blitt far ----for første gang. Jeg ønsker Martin 0g Kristin all mulig Happiness, men akkurat nå ønsker jeg meg Martin i kalasform til onsdagsmatchen og til de avgjørende SJU i TL... Endret 7. September 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Jeg må også få lov til å melde mine gratulasjoner, og samtidig si: Vi følger med deg Martin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Grattis.. Passelig gave fra $$ er vel et par miniatyr fotballsko.. Den skal tidlig krøkes.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Prøver meg på en litt mer amerikansk hilsen: Congrats Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Bra ide med et par fotballsko i gave, han er vel allerede oppført som medlem i $$ regner jeg med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. September 2004 (endret) Del Skrevet 8. September 2004 (endret) Jeg personlig synes det er bedre å gi en gave til den nybakte moren. Det er tross alt hun som har gjort jobben. F.eks en bikini, så har hun noe å strekke seg etter Endret 8. September 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Gratulerer Martin og Kristin! Martin, du kan like gjerne gi fra deg kapteinsbindet til tassen, med én gang. Det er lenge til du blir sjef igjen. Sender massevis av lykketanker! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Gratulere så mye med gutten! Hilsen guttene i Gjettum Ultras '02 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Gratulerer så mye. Det eneste negative er at uansett hva du måtte oppleve på banen etter dette, så vil det ikke kunne overgå det du opplevde i går. Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Jeg vil se ham for Stabæk i 2025 !!! Bra jobb Mrs. Andresen - Gratulerer ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Gratulerer!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Grattis!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Jeg vil se ham for Stabæk i 2025 !!! Bra jobb Mrs. Andresen - Gratulerer ! 2025...er ikke en sønn av kongen stor nok i år 2020? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 2025...er ikke en sønn av kongen stor nok i år 2020? Nei jeg tror ikke 2020 ??? Man når - 5 år mindre - ennå bedre! Jeg / Vi kan vente Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Slu måte å forselå navnvalg her Markus Gratulere så mye Martin - ønsker deg og familien alt godt! Markus er ikke helt utelukket enda Og navnet på den nyfødte? Travel høst for Martin ja Endret 9. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Anders Andresen lyder bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hva med Slum Andresen? Jeg mener hvis man først skal kalle opp ungen etter en supporter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Richie Andresen - arving til Skeidar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Katten min heter Alf Kåre Johnny Thedor. Men det er kanskje litt for langt? Da kan han i fremtiden ta til seg et kunstner navn, slik de store brasilianske gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Slum Andresen hadde hørt hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Katten min heter Alf Kåre Johnny Thedor. Men det er kanskje litt for langt? Da kan han i fremtiden ta til seg et kunstner navn, slik de store brasilianske gjør det. Martiño = Lille Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Martiño = Lille Martin Synes ikke det. Da blir han garantert sånn: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg