Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er godt å få satt ting i perspektiv enkelte ganger. Tap, seier, eliteserien, 1. divisjon. Samma faen. Fotball er gøy. Disse folka har skjønt det. Den klemmen Muri får kan være mere verd for ham enn ørten idrettspsykologers råd og vink. Rett og slett deilig. Takk til arrangørene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse folka har skjønt det.

og denne dataen har ikke skjønt det....

Datamaskinene har talt, Stabæk følger Sogndal ned

Vi spilte hele EM tusen ganger på datamaskinen, og fikk ikke gresk seier en eneste gang.

vi får dermed ikke med formutvikling

virker som et stabilt system denne Norsk Regnesentral håper de ikke skal behandle restskatten min til neste år :D

Prosent antagelig resultat

H U B

60 21 19 Brann - Stabæk

46 25 29 Stabæk - Fredrikstad

53 23 24 Viking - Stabæk

23 24 54 Stabæk - Lillestrøm

77 14 09 Rosenborg - Stabæk

37 25 38 Stabæk - Molde

64 20 16 Vålerenga - Stabæk

Syntes spesielt at det er imponerende med 9% sjansene for seier på Lerkendal, vi har jo tross alt dårlige resultater der de siste årene.

Hva faen er vitsen med å legge sånt ut i nyhetene når det er så totalt basert på svada ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

la oss nå legge spissproblematikken søs for resten av denne sesongen. vi kan ikke gjøre noe med det alikevell...

Mye kan skje før neste sesong i overgangsmarkedet, men jeg tror at vi må klare oss med det vi har...

har dere sett på hvor mye penger stabæk faktisk har??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra sagt i a hagen ;)

og til neste sesong kjøper vi marel tilbake :rolleyes:

han er ikke dyr og han er blitt ganske bra i belgia nå. trodde ikke at jeg ville se ham spille med lokeren så bra som med stabæk, men mot standard lütich viste han mye gode ferdigheter, var rask, bra i luftdueller og nesten fantastisk foran målet. han også kjemper mye på treningen, og han har fått tilbake mye selvtillit og viljen til å score.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar er den klassespissen vi leter etter. Hadde han hatt en skadefri sesong hadde han avgjort mange av de jevne kampene vi har tapt poeng i. Det er jeg hellih overbevist om. Håper bare at han får mulighet til å vise det i tippeligaen neste sesong....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosent antagelig resultat

H U B

60 21 19 Brann - Stabæk

46 25 29 Stabæk - Fredrikstad

53 23 24 Viking - Stabæk

23 24 54 Stabæk - Lillestrøm

77 14 09 Rosenborg - Stabæk

37 25 38 Stabæk - Molde

64 20 16 Vålerenga - Stabæk

Det minst sansynlige reultatet slo faktisk til i de to første kampene. Hvis dette er en trend går vi lyse tider i møte:

1p mot Viking

3p mot LSK

3p mot RBK

1p mot Molde

3p mot VIF

Totalt 11 p på de siste fem kampene. Vi er i TL også neste år i følge Regnesentralen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar viste mye bra i går, men også han må tørre å skyte! Det ble ved et par anledninger en dribling for mye

Her forleden så jeg en fotballfilm som het 'Commando' med en stor, sterk spiss fra Østerrike. Mener han het Arnold et-eller-annet. Han spilte alene mot et helt landslag og han var neimen ikke redd for å skyte! Spørs om ikke dette er mannen vi har lett etter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor en ny spiss?

gylfi tett på nett, og hans mening om veigar:

spørsmål:

skal bare si at du vil ha en større fremtid i stabekk... bare se hvir mange midtbanespillere stabekk har solgt til proff klubber... derfor synes jeg at du burde vurdere og komme til oss istedenfor... yeah =)

gylfis svar:

Dere trenger ikke mig. Stabæk har Veigar Gunnarsson som kommer til at slå til for fullt i tippeligan næste år. Han er en bra spiller!

Hilsen gylfi

(men jeg kunne tenke meg gylfi hos oss...ja)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@ringo sier at han ikke er mannen for stabæk... :rolleyes:  :blink:  :rolleyes: ...så han har nok rett :rolleyes:  :blink:  :rolleyes:

Bra svart.

Selv er jeg et sted mellom dårlig å rævva i fotball-teori. Men siden jeg vet hvem jeg skal lytte til, er jeg rimelig sikker på at jeg skulle klart å trene RBK til en god 5. plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fredrikstad har meldt sin interesse for Stefan Bärlin fra Västerås. Bärlin er toppscorer i Superettan med 22 mål på 27 kamper hvilket er 7 mer enn vår venn Dioh. Selv sier spilleren at han blir. Forstålig. Hvem vil til Fredrikstad :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ny Spiss?
  • Opprett ny...