palau 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 ETTERLYSNING På Stabækforum skrivet det mye klokt, enda mer engasjert og kanskje tii og med noe helt på trynet....om klubb og spillere, om trenere og dommere, om alt fra landslag til supportere..... Det viktigste for klubb og spillere, og alle andre, er at det er skrevet med hjerte og følelse! Og oppriktig hjertevarme for klubben (og etterhvert i i 04 litt bekymring for ok det blir nedrykk),,,,,,,,,,,, men hvor er delaktigheten til ASAledelsen??? eller klubbadministrasjonen? eller alle de "engasjerte" på VIPbenkene eller i Dinamohuset (og andre steder)???? De er sikkert engasjert og opptatt på sine måter, men aldri tilstede med svar/innlegg/informasjoner her på klubbens mest bærekraftige arena for meningsutveksling!! Til Ingebrigt/Ingo og alle andre viktige: -Les "Ona Fyr" --- bl.a. s 37........ "hvordan akape en strerk positiv stammekultur av mennekser som har noe å tro på.........." JA.... Flott! Men da kan vel også de vip-involverte i klubben gi sine meninger til kjenne her på Forum??? Vi har jo samme inderlige ønske om å skape noe stort (eller noe smått: f.eks. redde TL-plassen i 2004)??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Jeg sendte en epost til Loe for 2 uker siden med spørsmål om hvorfor han ikke skriver lenger på stabak.no. Første gang jeg ikke har fått svar når jeg har henvendt meg til han.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Medgangssupporter eller?! Kanskje han er mild? Sannsynligvis har han bare musesyken, skrivekrampen...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Tror helt ærlig de har viktigere ting å gjøre enn å lese forumet her gitt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Tror helt ærlig de har viktigere ting å gjøre enn å lese forumet her gitt.... Tror nok det finnes viktigere ting enn å oppdatere seg på forumet til supporterene ja, men det er jo definitivt ikke betydningsløst. Det hender faktisk det blir skrevet fornuftige ting her også. Og til syvende og sist er det jo faktisk irrelevant hvilke gode ideer man sitter med på et eller annet kontor så lenge ingen er interessert i eller tenner på ideene. Med andre ord at man lytter til sine brukere er av stor betydnig slik jeg ser det. At man ikke svarer på en mail er i så måte arrogant. Under forutsetning av at mailen var saklig selvfølgelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Når vi ser på oversikten på "antall lest" viser den meget høye tall. Ser ikke bort ifra at de høye herrer er innom og leser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Det er jo ihvertfall å håpe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Når vi ser på oversikten på "antall lest" viser den meget høye tall. Ser ikke bort ifra at de høye herrer er innom og leser. Greit at de er innom å leser litt, følger med, holder seg oppdatert. Hvis de gjør det så vitner det om at de bryr seg/følger med på supporterne til deres kjære klubb. Hvis de ikke gjør det, så er det ingen grunn til å klage på det, ingen kan forvente at de skal gjøre det. Men sitter ikke du også med ip-adresser slum? Er vel en enkel sak å sjekke ut.? Off topic, rakk ikke u-21 i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Vi vet at enkelte spillere hvetfall følger med på sidene våre og forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 ETTERLYSNING! Hvem i ledelsen har lest... Ona fyr - for deg som vil lykkes sammen med andre. (På bokomslaget er det bilde av en båt på vei mot et fyr) I hvilken båt sitter ledelsen? Skulle håpe ledelsen ønsket å lykkes sammen med publikum og supportere. Er kundene på vei mot fyret? Kanskje ledelsen har slukket lampa i fyret slik at kundene ikke skal vite hvilken vei båten dems skal gå? Jeg sitter faktisk i båten (tribunen) og alt er mørkt. Det har vært mørkt lenge..!! Sikkert mange som tenker TENN LYSET, fortell hvilke planer klubben har!! Ingen informasjon lekker ut av det aller helligste kontor. Og når det først kommer noe ber de oss kjøpe kubbelys for usle kr. 100,- Hvis det står så dårlig til med økonomien bør de kloke herrer med de gode ideene hoste opp noe bedre. Ja... kubbelysene må være en spøk. Det er morsomt med at alt skal holdes hemmelig er at det gjør innspurten i årets serie enda mer spennende. Blir det hjemmekamper på Nadderud? Har klubben råd til lønninger til spillerne? Får Gaute sparken? osv. Er Stabæk på vei til å bli lik Vålerenga og Brann var for noen år siden? (Denne komentaren var vel som å banne i kirken) Jeg støttter spillerne og drakten 110%! og håper lyset snart kan skimtes i det fjerne og se at ALLE (t.o.m. VIPer og guruer) er samlet i samme båt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Det er godt å se responsen på dette..... Ingo, Loe, Aalbu og hvem dere er alle sammen: dere har EN inn-i-døden lojal supportergjeng og offervillige sjeler. gi oss noen Hårete mål og nye perspektiver... men mest av ALT: GI OSS NOEN HÅRETE RESULTATER........ og pls: det er vel ikke for ubeskjedent og kravstort øsnke at dere gir noen gode signaler og meldinger her på $$sidene for å gi oss BACKING.... vi er der for klubben, drakten og gutta.... ALLTID - UANSETT!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Det er morsomt med at alt skal holdes hemmelig er at det gjør innspurten i årets serie enda mer spennende. Blir det hjemmekamper på Nadderud? Har klubben råd til lønninger til spillerne? Får Gaute sparken? osv. Er Stabæk på vei til å bli lik Vålerenga og Brann var for noen år siden? (Denne komentaren var vel som å banne i kirken) Jeg støttter spillerne og drakten 110%! og håper lyset snart kan skimtes i det fjerne og se at ALLE (t.o.m. VIPer og guruer) er samlet i samme båt! Synes du tar opp noen interessante spørsmål Tigergutt. Trodde Ingebrigt begynte i jobben for å få opp entusiasme og stemning rundt laget. Det kan nesten virke som om noen har beordret en eller annen munnkurv. Og det skaper da ihvertfall ingen entusiasme. Noe av det som har gjort vår kjære klubb så spesiell har vært den korte veien fra "topp til bunn". Vi har visst hva som skjer. Og kjære dere som styrer og steller. Vi supportere lider minst like mye som dere av tabellsituasjon og dårlige resultater. Men vi vil vite hva som foregår. Hva er grunnen til at Loes glimrende kronikker er borte? Hvorfor er det over en måned siden gutta med hjemmeside har oppdatert de? Får vi spille mot Lillestrøm og Molde hjemme? osv osv Og nok en gang: VI LIDER SAMMEN MED DERE. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg er enig med både Pedagogen og Tigergutt! Det er liksom noe tafatt over hele fjøla! Fra Loe/Ingebrigt & co ned til spillerne (både på banen og på spillernes hjemmesider)! Jeg savner også Loe sine ukentlige kommentarer på stabak.no! Kanskje styret i $$ skulle være så "freidige" å enten etterlyse dette, eller invitere dem til å være spaltister her på stabaek.no. I dag er forsiden på stabaek.no delt i 3: Nyheter om Stabæk fotball - Supporternyheter Stabæk - Nyheter om andre Jeg foreslår at styret i $$ kommer med følgende tilbud til "de høye herrer" i Stabæk Fotball: -Dere kan få tildelt en ny fjerde spalte på vår forside. -Dere kan rullere på hvem som skriver der så ikke belastningen blir så stor. -Dere må(?) skrive minimum ett innlegg i uken. -Gi oss litt info, litt pepp-talk, litt humor og litt alvor! Mulighet? Gjennomførbart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg sitter ikke i styret, men støtter forslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg foreslår at styret i $$ kommer med følgende tilbud til "de høye herrer" i Stabæk Fotball:-Dere kan få tildelt en ny fjerde spalte på vår forside. -Dere kan rullere på hvem som skriver der så ikke belastningen blir så stor. -Dere må(?) skrive minimum ett innlegg i uken. -Gi oss litt info, litt pepp-talk, litt humor og litt alvor! god ied, men jeg tror de har nok med å oppdatere sine egne sider jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Dette kan komme som et sjokk for mange av dere, men hold dere fast. En av mine kontakter og kilder ute i den store verden har nettopp gjort følgende observasjon... herr aalbu ble nettopp observert joggende på Griniveien. Jobber de ikke i Stabæk-ledelsen? SKANDALE !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Snakker vi om nok en innsamlingsaksjon mon tro????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 herr aalbu ble nettopp observert joggende på Griniveien. Jobber de ikke i Stabæk-ledelsen? SKANDALE !!! Kan ikke si meg annet enn enig. Han burde holdt seg på Bærumsveien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 hmmm....betenkelig. Jogging er ikke sunnt og jogging langs svært traffikert vei uten fortau er ikke lurt heller..... Dumt aalbu, Dumt! (ver det for og riste av seg frustrasjonen etter gårsdagens kamp på Ullevaal tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Ingo ?! Er Du Der? Jeg tror vi har ropt høyt nok - ny oppdatering på stabak.no - i media hver dag - hva mer kan vi ønske ? trygg økonomi og gode resultater - han jobber sikkert med det også !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 ja så sannelig hjalp det litt.... NÅ ER´E LIV på hjmmesidene gitt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=67606 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg liker det, jeg ELSKER DET! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 Og nå er både Formann Loe og Kaptein Andresen på plass med kommentarer igjen også. SUPERT! Kommentaren til Martin var kanskje av det litt mer forutsigbare slaget, mens Loe tar tak i Truls Dæhlies kommentar i VG idag, og fillerister han litt - digger kommentarene til Loe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 Det er veldig deilig at gutta har begynt å skrive igjen. Det betyr bare at motivasjonen har gått oppover... Det har hvert mye skriving i den senere tid og nå kommer også Loe inn å skiver igjen! Kjempebra! Dette lover godt for resten av sesongen! Motivasjonen er tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg